[TS] Cisco 881 Router

ATH: Einungis er leyfð sala á tölvum og tölvutengdum búnaði.
VARÚÐ: Verðlöggur eru leyfðar með þeim takmörkunum að ýtrustu kurteysi er krafist af þeim.

Höfundur
krossdal
Nýliði
Póstar: 1
Skráði sig: Mið 25. Júl 2018 15:56
Reputation: 0
Staða: Ótengdur

[TS] Cisco 881 Router

Pósturaf krossdal » Mið 25. Júl 2018 16:06

Er með Cisco 881 sem var í gangi hjá mér í ca. hálft ár og svo ekki söuna meir.

Óska eftir tilboðum í hann.

S: 865-2965
kristjan@krossdal.is

Kristján Krossdal




asgeirbjarnason
Ofur-Nörd
Póstar: 273
Skráði sig: Fim 28. Apr 2016 20:17
Reputation: 70
Staða: Ótengdur

Re: [TS] Cisco 881 Router

Pósturaf asgeirbjarnason » Mið 25. Júl 2018 23:19

Þetta er mjög off-topic hjá mér, en ég fór aðeins á krossdal.is síðuna og fann mig tilknúinn að prófarkalesa aðeins.

Þetta kemur mér svo sem ekkert við, og er í rauninni helvítis afskiptasemi, en ef þú vilt ábendingar um málnotkun þá endurskrifaði ég aðeins textann á síðunni (breytingar í feitletri, úrfellingar merktar með tveimur stjörnum):




About us:

Kristján Krossdal is an Icelandic entrepreneur, an avid hunter and a shooting enthusiast. He was raised on a farm on the rugged and spectacular east coast of Iceland, where he grew accustomed to ** life with wild game in his back yard. He has been a hunter all his life and ** became a competitive shooter at a young age.

Krossdal is dedicated to creating custom made gunstocks that suit** your hunting or competitive shooting experience, making it ** unique.

A custom build duplicator and a four axis CNC machinecustom built for us by CAMaster in the US—ensure our gunstocks are perfect replicas of our computer-designed stocks, or those we hand carve or replicate.

Remake:

If you have an old gunmaybe with special sentimental value that you want to make like new againwe can remake any kind of gunstock for it from old and even ** broken, making it exactly like the original.